Judo?

Ook dit jaar staat onze vakantie weer in het teken van judo. Eigenlijk kan ik met een gerust hart zeggen dat onze vakanties in het teken van judo staan. Even een voorproefje:

APRIL:

Bestand:Manneken Pis Brussel.jpgHeerlijke bonbons

Onze eerste trip wordt Koksijde in België en ja, dit stedentripje staat helemaal in het teken van judo. MeiMei heeft daar een trainingsstage. Voor Huà en voor mij is daar ook genoeg te doen en te beleven. Huà zal zich zeker met het judogebeuren bemoeien, rennen en genieten van allerlei Belgische genoegens. Ik neem natuurlijk iets te breien mee en ik hoop op lekker strandweer, verder verwacht ik tegen die tijd ook weer goed te kunnen lopen, zodat ik volop kan genieten van de Belgische kust.

JULI:

De zomervakantie: Île d`Oleron, een Frans eilandje, waar onze MeiMei alweer een trainingsstage te wachten staat, maar voor we daar aankomen: Eurodisney!

P8130019 P8140031 P8140039

Augustus:

Als Grande Finale: Het WK Judo in Rotterdam. Helaas ben ik dan alweer aan het werk, ik mis daardoor een paar dagen. De passepartouts zijn besteld, het hotel is geregeld, Rotterdam, we komen er weer aan.

Geef een reactie

