Dat is balen

  

Het is nog geen maand geleden dat ik voor een collegiaal consult bij de kaakchirurg was. Met drie man sterk hebben ze in mijn mond gekeken, gevoeld en zelfs geknepen! Maar, gezamenlijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik echt nog niet aan de implantaten hoefde. Een frame kon nog stabiel genoeg vastgemaakt worden aan mijn overgebleven ivoor.   

Tja, dan moet je natuurlijk geen harde dingen gaan eten zoals een groentekroketje…… want daar kon mijn kies toch echt niet tegen. Het was "krak" en er was een heel stuk af. Waar het frame nu aan bevestigd moet worden weet ik niet. Ik zal eerst wel weer naar de tandarts moeten, altijd leuk. 

 

Een gedachte over “Dat is balen

Geef een reactie

