Handwerkbeurs Zwolle

Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar de handwerkbeurs in Zwolle. Ik ben nog aan het nadenken of ik met de auto of met de trein zal gaan. Waarschijnlijk kies ik voor die laatste, want dan kan ik tijdens de reis al lekker wat breienGlimlach. Bij Wolhalla heb ik alvast een paar wolletjes besteld, waaronder sokkenwol die geïmpregneerd is met paardekastanje-extract. Dat schijnt goed te werken als je last hebt van opgezette voeten en/of opgezette enkels. Het lijkt me wel aangenaam voor mijn moeder, die nogal veel last heeft van haar voeten, om van die wol een paar sokken te hebben. Zij heeft zulke pijnlijke voeten dat ze soms maar nauwelijks haar schoenen aan kan. Hopelijk heeft ze wat baat bij deze sokken (die dus nog wel gebreid moeten worden).
 

Daarna zit de vakantie er alweer op en ik moet zeggen dat die weer voorbij is gevlogen! We hebben lang niet alles gedaan wat we moesten of wilden gaan doen, maar de dingen die we gedaan hebben, hebben we ook goed gedaan. Het winkelen in Den Haag was gezellig en we genieten van onze aankopen. Het dagje shoppingmall in Duitsland is al voor de zoveelste keer afgezegd, kredietcrisisSarcastisch? De verjaardag van MeiMei was gezellig, de gebakjes waren heerlijk en de huisgemaakte tiramisu smaakte naar meer. Verder zijn mijn collega en ik goed aan het werk geweest met het voorbereiden van onze mondelinge presentatie, die we woensdag moeten houden Ziek.

Het meest ben ik trouwens opgeschoten met mijn gebreide jurk, het achterpand is bijna af. Eigenlijk zou ik dus nog een week vakantie moeten hebben……. 

Een gedachte over “Handwerkbeurs Zwolle

Geef een reactie

