Voorjaarsvakantie

Vrijdag voordat de vakantie begon had ik een afspraak voor een collegiaal consult bij de kaakchirurg. Zelfs bij alleen maar kijken, kan zo`n man je al ongelooflijk veel pijn bezorgen. Het blijkt dat ik overbelaste kaakgewrichten heb, waarschijnlijk door kaakklemmen/tandenknarsen en te weinig kiezen. Daar zijn hele akelige dingen over te vinden op het internet. Bijvoorbeeld dat het komt door stress, daar wordt veel nadruk op gelegd, terwijl het ook door een slechte stand van de kaak kan komen door te weinig kiezen of door een klap op de kaak. Verrassend genoeg zijn deze drie oorzaken alle drie op mij van toepassing en het stressgebeuren heb ik juist de laatste tijd goed onder controle! Ik krijg wel een frame om de openliggende gedeeltes in mijn onderkaak wat op te vullen (gelukkig nog geen implantaten).

Vorig jaar omstreeks deze tijd zaten wij overheerlijk in BarcelonaS5031299  S5031163

Thuis was het op dat moment een grote bende! Onze onze oude grindvloer werd er uitgehaald en dat zorgde voor nogal wat stof.

Dit jaar zijn we "gewoon" thuis, maar dat betekent niet dat we niets doen of niets te doen hebben. Huá is net terug van een lange duurloop. Ik heb proefwerken nagekeken en ga straks nog even werken aan de mondelinge presentatie die ik samen met met college en medestudent moet houden. Morgen gaan MeiMei en ik lekker naar Den Haag shoppen en op visite bij Gègè. MeiMei is dinsdag jarig, ze wil alles wat we kopen ingepakt hebben! Dat lijkt me een prima idee. Ze heeft al een heel shoppingtraject voor ons uitgedacht en pas nadat we alle designerwinkels hebben bezocht,bellen we Gègè!

Verder valt MeiMeis verjaardag ook in deze vakantie en natuurlijk is er het laatste weekend de handwerkbeurs in Zwolle. Het is allemaal wel geen Spanje, maar toch erg leuk!

Geef een reactie

