Getwitter

Huá schreef het al, de nieuwste rage op ‘contact’-gebied is twitteren, korte boodschapjes de virtuele wereld insturen, zodat je al je 5.000+ vrienden en vriendinnen kunt laten weten wat je op precies dat moment aan het doen bent. Vermoeiend lijkt me en vooral heel erg nietszeggend.  
 
Toch wil ik even een klein berichtje op ons blog achterlaten, zodat de vaste lezers even mee kunnen vieren dat ik het tentamen Taalbeleid en Taalbeheersing heb gehaald. Ik ben nog steeds op de goede weg! Met mijn collega en medestudent ben ik nu druk bezig voor mondelinge taalvaardigheid. De opdracht was onder andere: kom met een verrassende presentatie. Als de presentatie geweest is, zal ik hier laten weten of hij inderdaad verrassend genoeg was.
 
Maar eerst volgende week vakantie!
 

Geef een reactie

