Alweer 1 jaar

                                                      

 
 
Het is vandaag precies één jaar geleden dat ik voor het eerst iets de virtuele ruimte in stuurde en nu, zo`n 6.400 bezoekers later, ben ik nog steeds blij dat ik met het bloggen begon. Halverwege het jaar is Huá ook ‘om’ gegaan en is nu co-auteur.
 
Ik ben destijds begonnen om een dagboek bij te houden voor familie en vrienden en natuurlijk voor ons zelf. De planning van de reis en onze belevenissen in Beijing, over alles werd geblogd. Na China besloten we vrolijk verder te gaan enhet leuke is dat we voor de volgende vakantie alweer Judo moeten inplannen. MeiMei gaat naar het trainingskamp in Oleron en tegen het eind van de vakantie zijn de WK Judo in Rotterdam. Weer vijf dagen topjudo! Helaas, ben ik dan alweer een week aan het werk en ik kan er daarom alleen het laatste weekend bij zijn. Maar onze voorbereidingen zijn alweer gestart, hotel boeken, kaartjes bestellen…
 
Bedankt lieve lezers we gaan op naar het volgende jaar! 

Geef een reactie

