Koffie

Als Huá zo heerlijk door de Twentse landerijen draaft, fiets ik meestal een stukje op de hometrainer of loop ik een rondje op de loopband. Na deze inspanningen ben ik meestal toe aan koffie. Ik ben geen melkdrinker, dus chocomelk vind ik ook niet zo heel erg lekker. Ik heb liever chocola bij de koffie, of moccachino.

Nu is er in Enschede tegenwoordig ook een Bagels and Beans, waar ze heerlijke koffie hebben. Deze zomer zullen mijn wandelingen regelmatig die kant op voeren, de calorieën zijn er dan meteen weer afgelopen.

logo

De reden waarop ik op koffie kwam, is vrij eenvoudig. Ik ben net klaar met een paar sokken die ik gebreid heb volgens het "koffieboontje". Een oud Nederlands patroon dat door Jo An weer nieuw leven is ingeblazen. Ik ben zelf heel blij met het resultaat.

P1010001 (2) P1010002 (2)

Verder heb ik een paar sokken voor een leerlinge van mij gebreid, die ik met lootjestrekken voor Sinterklaas getrokken had.

P1010008

Volgende maand is er weer de jaarlijkse handwerkbeurs in Zwolle, ik heb er nu al zin in. Maar voor het zover is, denk ik dat ik eerst even gebruik ga maken van de kredietcrisis door heerlijk wol te gaan bestellen in Engeland. Colourway heeft haar jaarlijkse sale en met de lage pond van tegenwoordig……

Geef een reactie

