Goede voornemens

Zo tegen het eind van het jaar is het gebruikelijk om de balans weer eens op te maken. Welke doelen heb je gehaald en waar ben je niet aan toe gekomen? Is alles gegaan zoals je wilde of moet in    het roer om?

Voor mij was dit jaar een prima jaar, ik ben heerlijk met Huá en MeiMei naar China geweest, waar we ontzettend genoten hebben van de Olympische Spelen en van Beijing zelf. Ik had deze ervaring niet willen missen. Deze reis was ook de aanleiding voor mijn weblog, die later echter uitgegroeid is tot ‘onze’ weblog. Huá zet zijn ervaringen nu ook op het virtuele papier.

Natuurlijk was de reis naar Barcelona ook geweldig, het was heerlijk zo vroeg in het jaar al te genieten van de zon.

spanje 010

Verder heb ik de, voor mij belangrijke, stap gezet om Master of Education te worden. Eerste graad Nederlands, wie had dat in 2000 kunnen voorspellen? Gelukkig gaat het goed met de studie. Ik heb alweer prachtige boeken gelezen en helaas ook een paar veel minder prachtige…

Natuurlijk zijn er ook dingen die niet zo goed gaan, het gewicht wil nog niet echt naar beneden, terwijl ik mijn BMI toch echt in het groen wil hebben. Verder is mijn kunstwerk nog niet af, hoewel ik er toch 2008 in heb gemozaiekt.

breiwerk 083

Op het breivlak heb ik best veel afgekregen, maar mijn ‘verjaardagsvest’ Botticelli is nog niet af, dat moet maar 2009 gebeuren.

P1010044

Gelukkig heb ik de halve marathon Nordiccen wel gered en ben ik nu ook Sara!

P1010028

Wat gaat er volgend jaar allemaal gebeuren? We houden jullie hier op de hoogte, blijf lezen.

  

Geef een reactie

