Lekker warm

Zo`n cape is lekker warm en erg modieus. Het leuke is dat hij eigenlijk vorig jaar al af was, maar ik ben niet zo`n ster in het aanzetten van knopen. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder dat voor mij gedaan en heeft MeiMei er een fashionitem bijKnipoogje

micheal kors 3 micheal kors

Het is een patroon uit de Vogue Knitting van Michael Kors die ook jurylid was van de America`s next topdesigner (ofzo). In ieder geval een bekende ontwerper. Daarom is MeiMei er tegenwoordig ook als de kippen bij als de nieuwe VK binnen is, dat is slechts 4x per jaar, helaas.

VKM2007Fall

De wol die Michael voorschreef was wel heel speciaal want voor de cape zou ik zo`n 500 euri kwijt zijn. Gelukkig heb ik een beetje zitten rekenen en wat wolletjes vergeleken. Het gevalletje is nu van simpele sokkenwol gebreid, dat scheelt toch wel zo`n 450 euro`s. Het is eigenlijk gewoon een ‘cheap’ namaakseltjeAan niemand vertellen

 

Geef een reactie

