Hoor de wind waait……

Hier op school waait zelfs de wind. Dat komt omdat het gebouw nogal oud is, we wachten op nieuwbouw (al heel lang). Storm en sneeuw zorgden vandaag voor erg drukke kinderen. Wat dat betreft zijn het goede barometertjes. Er werd gklaagd dat ze H`tjes kregen omdat ze te laat waren, terwijl dat de schuld was van de hevige wind. Die redenering klopt wel. Toen ik naar school reed zag ik de kinderen voorover gebogen tegen de wind in torsen. Hoe sterk is de eenzame fietser? Ik was weer helemaal blij met mijn auto met winterbanden (dankzij Huá).Glimlach
 
ALs ik nu naar buitenkijk zie ik weer sneeuw. Ik denk dat ik me vanavond lekker in ga graven. 
  
Geef een reactie

