SMILE

Vandaag kreeg ik bij het ontbijt en het lezen van de krant wel even een glimlach rond mijn mond. Normaal gesproken zijn dat toch momenten dat er, wat mij betreft, weinig te lachen valt. Op de eerste plaats omdat het ontbijt `s morgens is en ik geen ochtendpersoon ben en op de tweede plaats omdat de krant meestal bol staat van de ellende.

Daar heeft ons regionale dagblad het volgende op gevonden: goednieuwsberichtjes worden vanaf vandaag opgeleukt met GlimlachGlimlach, nou, nou, dat is grappig! Ik hoop niet dat ze straks bij natuurrampen enzo  BedroefdZiek gaan plaatsen, want daar moet je toch echt niet aan denken!

  

Inmiddels ben ik alweer een week 50

P1010034

en het bevalt nog steeds prima, vandaag had ik de "APKkeuring" voor de wat oudere docenten en ik kan nog steeds zonder gevaar voor mezelf en anderen lesgeven, mijn bloeddruk is zelfs aan de lage kant. Natuurlijk kwam mijn gewicht ook ter sprake, maar dat moet de goede kant opgaan. Ik beweeg veel meer dan zo`n 4 jaar geleden en we eten hier gezond.

Morgen gaat het met de beweging even iets minder want we zitten heerlijk weer op de tribune en hopelijk zien we de Nederlandse judoheren bewegen. Misschien valt er wel veel te juichen, dan gebruiken wij onze spieren ook even.

We houden jullie op de hoogte! Camera

PS: zagen JieJie en MeiMei er niet prachtig uit op mijn feest??

P1010038

One thought on “SMILE

Geef een reactie

