Sarah

Een jaartje ouder dan vorige week en, gelukkig, nog steeds niet wijzer. Het is een geweldig leuke verjaardag geworden. Leerlingen en docenten hebben hun best gedaan en hebben me ontroerd met liefdevolle gelukwensen. Familie en vrienden hebben storm en regen getrotseerd om bij het paradijs te kunnen komen om mee te vieren. Man en kinderen spanden de kroon, ik ben werkelijk een gelukkig mens.

PICT0651

Natuurlijk kon ik het niet laten en daarom heb ik zelf de microfoon ook nog maar even ter hand genomen. Onder andere om JieJie hartelijk te bedanken voor alle inspanningen voor het prachtige "levensboek" dat ze voor mij geregeld heeft.

PICT0632

De buren hadden hun uiterste best gedaan om voor iedereen die langs kwam duidelijk te maken dat ik echt 50 geworden ben, maar: oude struiken doen het vaak bijzonder goed!

PICT0636

Op deze foto ontbreekt Gègè nog, maar hij was er wel. Inmiddels ook een jaartje ouder, maar nog altijd even lief.

PICT0656

Op een feestavond als deze word je als jarige in Twente altijd behoorlijk in het zonnetje gezet, dankzij de buren had ik al vrij snel een neus, waar Rudolf het Rendier jaloers op zou zijn.PICT0689

Gègè en entourage zijn inmiddels ook gearriveerd voor wat ongeveer het vierde feestje in drie dagen is. Het was fijn dat ze erbij waren, ze gaven de avond mede kleur.

Kortom, het was een geweldig feest voor iedereen die er is geweest! Ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de inbreng, inzet en de lieve woorden (gesproken en geschreven).

One thought on “Sarah

  1. Het was inderdaad heel gezellig. Diana en ik hebben een hele leuke avond gehad met heerlijk eten en goed gezelschap. Het was ook heel leuk om Gègè weer eens te zien….

Geef een reactie

