Het blijft leuk

Zelfs Huá is gegrepen door het 160-virus en heeft me verrast met een aantal prachtige exemplaren. Inmiddels ben ik er achter hoe het prachtige knipprogramma werkt en daarom plaats ik hier maar weer even een inzending van mezelf.

image

Met de studie gaat het goed. Mijn mission statement zit helemaal in mijn hoofd en moet nu nog op papier komen. Het schema is al gemaakt en ik heb nog even het eindexamenprogramma Nederlands uitgedraaid om te kijken of ik geen erg rare dingen ga schrijven. Daarna moet ik deze eerste drie dossieropdrachten goed doorlezen op taalfouten en -ergernissen. Dus ruim op tijd voor de uiterste inzendtermijn. Daarna meteen maar verder met dossier nummer twee, waarvoor we al uitstel hebben gekregen.

Ook voor dit dossier hebben we uitdagende opdrachten gekregen. Gisteren zat ik daarom lekker even in de bieb, dat ging trouwens sneller dan ik had gedacht. De literom staat daar helemaal op de pc, het was een kwestie van interessante recensies opzoeken en daarna uitprinten. 

  

Verder gebreid en huishoudelijk bezig geweest. Morgen zou het beeld aan de beurt moeten komen, maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goeds…..

Geef een reactie

