Druk, druk, druk

Maar wel op een lekkere manier. Het is heerlijk om`s morgens lekker je eigen tempo te bepalen. Koffie, krantje, vanmorgen géén croissantje, maar dat is morgen beter geregeld. Verder heb ik iedere dag op de hometrainer gefietst en is de loopband ook weer in gebruik.

Maar, hoe staat het met de studie, het breiwerk en het kunstwerk?? Dat gaat ook goed. Nog één dossieropdracht en ik ben klaar met vakdidactie Moderne Letterkunde na 1940. Dat was een heel inspirerend onderdeel van de studie. Ik heb een aantal opdrachten bij een tweetal teksten moeten bedenken. Bij Poep van Manon Uphoff en bij Het adres van Marga Minco, ik vind het echt heel jammer dat ik de opdrachten niet even uit kan proberen!

Morgen de laatste opdracht van dit onderdeel afmaken en dan wat onderzoek doen in de bieb. Vrijdag heeft Huá ook vrij en dan ga ik bezig met het kunstwerk. Ik heb daar even mankracht bij nodig om het geval te verzetten.

MeiMei heeft de foto`s van haar mobieltje op de pc geïnstalleerd en deze van onze kleinzoon vind ik echt geweldig!

DSC00393

Het is al zo`n binkie geworden! Leuke zonnebril ook, MeiMei.

Op breigebied gaat het ook goed. Alleen kan ik het hier nog niet laten zien omdat het voor Sokketiers is. Heel spannend. De eerste zending die net verstuurd is, is zo mooi. De berichten erop zijn ook heel positief. Hoewel het patroon vrij lastig is. Mijn patroon is een stuk eenvoudiger en er zit een grapje in. Ik ben heel benieuwd hoe de beide organisatrices het ontwerp vinden. Morgen ga ik een foto maken van sok 1 en de sokken die ik ook als proefontwerp gebreid heb.

Geef een reactie

