Lekker rustig

Na een hectische dag op het werk zit ik nu even rustig achter de pc. Ik heb het huis even voor mezelf, ik zou zelfs met de opdrachten van mijn studie aan de gang kunnen gaan, maar daar zit het meeste al van in mijn hoofd. Daar hoef ik alleen nog maar een goede vorm voor te vinden. Bij één van de opdrachten hoort ook een motto. Ik  ben wel erg tevreden met mijn motto, dat ik hier nog niet ga onthullen. Dat komt later wel een keer. 
 
Gisteren was er een leuke bijeenkomst, we hebben 2 lezingen over internationalisering gehad. Jammer dat ik nog niets in de praktijk kan toetsen. Ik heb trouwens ook nog niets van mijn sollicitatie gehoord, frustrerend hoor!
Ik was vandaag erg blij met mijn stagiaire. Ze is vandaag flink aan de bak geweest, omdat ik door diverse oorzaken even ergens anders moest zijn. Het is dan fijn dat ik weet dat zij het graag allemaal wil leren en wil uitproberen. Zelf heb ik veel moeten luisteren naar problemen van anderen.
 
Huá is gelukkig veilig geland en zal het daar in Polen best naar zijn zin hebben. Als hij daar een PC kan vinden, probeert hij ook nog te bloggen. Ik ben benieuwd.
  
 
Geef een reactie

