Wat een dag

Behalve dierendag is het vandaag ook de dag van de leraar. Het is natuurlijk lekker handig om zo`n dag op zaterdag te organiseren, dan hebben de scholen niet zoveel uitval tijdens de feestelijkhedenRollend met de ogen. Ik heb niets van enige vorm van aandacht voor deze dag meegekregen, maar ik hoef in het weekend niet zonodig door een paar leerlingen wakker gebeld te worden, dus heel erg vind ik het niet.
  
Om deze dag toch een feestelijk tintje te geven, heb ik het boek Victorie van Coen Peppelenbos gekocht. Hij is docent aan de NHL, de Hogeschool waar ik mijn Masteropleiding volg. Hij geeft geweldige college`s. Hopelijk is het boek net zo inspirerend.
Geef een reactie

