Tijd voor iets nieuws?

Zoals je misschien al gelezen hebt in een eerder item: ik ben weer aan het studeren. Ik miste het lezen en het bezig zijn met de creatieve kanten van de taal zo erg, dat het er wel van moest komen. Natuurlijk was ik wel benieuwd (bang) of ik wel het nodige in huis had om zo`n studie aan te kunnen, maar tot nu toe gaat dat prima. Misschien komt dat omdat we bezig zijn met poëzie en literatuur en met hoe deze zaken in mooie lesstof te veranderen? In ieder geval zijn mijn woensdagmiddag- en avond op een inspirerende manier gevuld.

   

Ik sta alleen te trappelen van ongeduld om het geleerde in praktijk te brengen en dat botst met de dagelijkse praktijk. Bovendien heb ik al een tijdje het gevoel dat ik meer tijd ben met dingen die niets met lesgeven te maken hebben en dat terwijl ik op die momenten op school ben. Ik ben dus hevig aan het twijfelen: is het misschien tijd voor iets nieuws?  

Geef een reactie

