Koffers pakken

Nog maar nauwelijks uitgepakt en nu alweer bijna ingepakt! Dat is natuurlijk een beetje overdreven, want zoveel hebben we niet nodig voor een (lang) weekendje weg. De sportkleding, mijn Nordic-stokken, spijkerbroeken, en een beetje rekening houden met het weer. Dan sluipen toch de regenkleding en die warme truien er weer mooi bij in. Die hadden we in China niet nodig. Alles bij elkaar gelegd is het toch weer een flink stapeltje. Verward

Ik heb trouwens nog een "extra" tasje nodig. Mijn stokken passen niet in de koffer! en natuurlijk mogen ze niet bij de handbagage. Het ziet er naar uit dat ik (pacifist) levensgevaarlijke hobby`s heb met al die puntige stokken.

Maar goed, Huá heeft een leuk programma gemaakt voor ons verblijf in Krems, met een rondvaart op de Donau en misschien zit er zelfs nog een bezoekje aan Melk in. Wereldberoemd om het prachtige klooster, denk maar aan de film The Sound of Musik.

Het weer schijnt dit weekend niet zo goed te zijn als vorig jaar tijdens de marathon, maar van het lopen worden we vanzelf wel warm.

Ik heb echt zin in deze marathon, misschien volgend jaar weer??

One thought on “Koffers pakken

Geef een reactie

