rendieren en antilopen

Zondag is het zover, dan kan ik zien of al mijn wandel- en nordic- activiteiten succes hebben gehad. Huá zit wat training betreft goed op schema en als de omstandigheden in Krems een beetje goed zijn, zit een verbetering van zijn persoonlijke record er wel in. Wat een PR betreft: welke tijd ik ook maak, het is altijd een PR, want ik heb nog nooit eerder in competitieverband gelopen.
 
Mijn voorbereiding is helaas niet zo voorspoedig verlopen als ik had gewild. Het probleem met de kies gooide wat roet in het eten. Maar ik heb er vertrouwen in dat ik de halve marathon toch helemaal uit Nordic. Gisteren ben ik nog even naar Enschede gelopen en dat heeft eigenlijk geen moeite gekost. Het is alleen wel jammer dat ik voor de pijn in mijn mond nog steeds pijnstillers nodig heb. Gelukkig is het nog geen zondag!
 
 
Verder zijn in Beijng de Paralympics aan de gang, helaas krijgen die niet de aandacht die ze verdienen. Dat kan ook aan mij liggen, ik ben druk aan het lezen (studie) en ik heb ook de eerste corrigeerwerkzaamheden voor school. Ik heb daardoor weinig tijd om echt uitgebreid sport te bekijken. Bovendien brei ik liever in mijn schaarse vrije tijd.
Gelukkig heb ik deze wel gevonden:
   
Geef een reactie

