Het leed,

dat tandarts heet. Nou ja, kaakchirurg in dit geval. De tandarts heeft mij al lang geleden opgegeven. Hij wilde zelfs mijn afbrokkelende kies er niet uithalen omdat ik al een afspraak heb bij de kaakchirurg, iets later deze maand. Dus na wat heen en weer telefoneren (door Huá) kon ik vanmiddag in het ziekenhuis terecht. Kies was inderdaad kapot, zelfs ontstoken en uiteindelijk kwam hij er in twee delen uit.

  

Ik voel me nu niet zo bloggerig.

Heel jammer is wel dat ik morgen dus niet op mijn best naar Groningen moet. Mijn nieuwe leven als student (Master of Education) gaat dan van start, duim maar voor me dat het toch wel meevalt, die eerste dag.

                                                          

Geef een reactie

