*?!* PIEP

Laten we het vooral wel even netjes houden, schelden is een vorm van taalarmoede (ofzo). Maar vanmiddag had ik wel een heel arsenaal in mijn hoofd.   

Je weet misschien nog wel dat ik druk bezig ben met een kunstwerk dat ik echt dit jaar af wil hebben, dat staat er zelfs al op vermeld:

breiwerk 083

Zoals je aan de rechterkant kunt zien, ben ik lekker aan het voegen. Daarvoor had ik voegmiddel gekocht bij winkel A, maar net als met de lijm zijn de doorsnee hobbywinkels niet berekend op mijn wilde plannen. Daarom moest ik ook voegspul halen bij winkel B. Toen ik door A heen was, bleek dat middel B een andere kleur had. Daar kan ik wel mee leven want het kunstwerk komt buiten te staan en de kans dat het bijkleurt (smerig wordt), is heel groot.

Wat vervelender is dat die verschillende lijmsoorten niet allemaal even goed zijn, want bij een stuk mijn lijm C laat de boel los zodra je een beetje kracht zet en dat moet wel bij het voegen, dus @*$%!!

breiwerk 081 breiwerk 082

De stukken die wel goed zijn gegaan worden erg mooi, zo op de foto valt het kleurverschil zelfs niet eens op:

breiwerk 080

Of, zoals de Engelsen zeggen: "Hope for the best and expect the worst." (hoop op het beste en verwacht het slechtste)

Wordt vervolgd……..

Geef een reactie

