Boekje

Ergens,

Ergens op de grens
tussen weemoed en verlangen
naar de toekomst uit het verleden
zie ik de horizon.

Waar wolken teruggaan
naar de zee en de golven
weer opwarmen naar de wolken
daar ligt mijn geschiedenis
en daar lag mijn toekomst,

die nu is en zo anders
dan ooit gedroomd
en die zo vaag is als
de scheidslijn van de horizon
waar de wolken en de golven
oplossen
zodat het nu
nog zo ver weg is als de toekomst
en het verleden.

Karin

Samen met mijn zusje heb ik een boekje gemaakt. Zij maakte de prachtige beelden en mijn gedichten bleken er prachtig bij aan te sluiten. Binnenkort komt er een link op www.juweelfabriek.nl waar je het boekje dan kunt bestellen!

Geef een reactie

