Op de pennen

botticelli

Nog niet echt op de pennen, maar al wel wol besteld. Wolhalla heeft een gedeelte van de wol in de aanbieding (de kid silk) en dat is weer leuk meegenomen. De achtergrondwol wil ik ook zo snel mogelijk kopen, zodat ik snel aan de gang kan. Met een beetje goede wil kan ik Botticelli uit het Rowan nr. 44 boek dan eind oktober aan. Dat lijkt me leuk!

Verder heb ik ook mijn cadeau van de jaarlijkse Rowan Exchange ontvangen. Lia uit Spanje heeft iets voor mij gebreid, een hele mooie nekwarmer van haar eigen wol. Ze heeft haar eigen wollijn, cool hè? Ze stuurde mij ook nog 3 bollen extra om één van haar eigen ontwerpen te breien, een hele leuk broche. Kijk maar eens op www.liaknits.com en dan zie je daar de prachtige Lana Lia Merina, het ziet er al net zo mooi uit als het klinkt. Ik zal proberen morgen een paar mooie foto`s te maken.

Ook ben ik de laatste hand aan het leggen aan een jurkje voor babymeisje, ik ben er wel tevreden over. Het is een stoerder patroon dan het peuterjurkje met de mooie kantrand. Hier zit een stevig kabelmotief in.

Omdat Wolhalla deze week verhuiskorting geeft, heb ik lekker nog even Norosokkenwol erbij besteld. Het is danwel geen Chinees, het is wel mooi Oosters (Japans).

Noro Kureyon Sock

I`ve ordered the KSH for Botticelli (Rowan 44) it`s going to be my birthdaypresent. Wolhalla has moved shop and house and offered a nice discount so I ordered some Norosockwool as well.

Lia from Spain has spoiled me with a lovely neckwarmer and some of her own yarn! I think it`s very cool having your own yarn! It`s very soft and I love the sound of Lana Lia Merina, it has a good rythm. Well, I`ll try to put some foto`s here tomorrow, when the light will be a bit better, hopefully.

Geef een reactie

