En verder????

Natuurlijk gaan we gewoon verder met vanalles en nog wat. Het kunstwerk moet nog gevoegd worden, Huá gaat de marathon in Krems lopen en ik natuurlijk de halve Nordiccen. Het is alleen wel jammer dat de focus voor die loop helemaal weg is. Twee weken China gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat ik morgen iets meer bekomen ben van het jetlaggebeuren. Het werken viel vandaag niet echt mee, de planning op school liet ook te wensen over, het bleek dat ik best nog 2 uurtjes langer in bed had kunnen liggen!Ziek
 
Huá heeft gisteren en vandaag al wel getraind. Ik ben gisteren vooral aan het herstellen van de terugreis geweest. Het eten bij Hu was weer heerlijk, maar vandaag heb ik lekker Italiaans gekookt.
 
Ik hoop morgen weer een voorzichtig begin met mijn trainingsprogramma te maken, het is alleen jammer dat het zo vreselijk koud is in Nederland! Daar moet ik echt even aan wennen.Paraplu
 
Het lijkt ons leuk om hier verder onze voorbereidingen een beetje bij te houden, want het bloggen bevalt ons wel goed. We hebben nog genoeg zaken om over te schrijven, kom nog maar eens kijken!
 

Geef een reactie

