breien inpeking

Voor iedereen die benieuwd is naar het breien: het is vooral uithalen! Omdat ik mijn eerste keus sokken ,die nog afgemaakt moesten worden en daarom makkelijk  Chinees breiwerk zouden zijn, in de auto heb laten liggen. Lekker stom. Gégé heeft er zich liefdevol over ontfermd, nadat ik eerst Huá valselijk had beschuldigd mijn breitasje weg te hebben gegooid. Vakantiestress doet wat met een mens!
Maar niet getreurd, leuke sokkenwol genoeg in mijn eigen studeerkamertje, fijn iets nieuws op de pennen gezet en gisteren alles weer uitgehaald, steekje laten vallen.
 
Verder zou hier echt overal prachtige cashmier te koop zijn, want er wordt hier nog heel veel gebreid, maar ik heb nog niets gezien.
 
 
Knitting in Beijing has turned into froggin in Beijing. And I`m still on the lookout for Cashmere!

Geef een reactie

