Tja

Waar winnaars zijn, zijn ook verliezers. Ik zie zelf nog een andere kandidaat, namelijk Dennis van der Geest. Ik denk dat de beide "oudjes" (Mark en Dennis) nog even hun visitekaartjes laten zien en van Henk Grol verwacht ik ook wel een paar mooie Ippons. Bij de meiden…… Ik weet het niet.
Maar ja, eerst de koffers pakken met lekker luchtig zomergoed en dan nog twee nachtjes slapen en zelfs dan is het nog niet zo ver. We kunnen eerst op ons gemak bekijken wat Peking ons te bieden heeft (Starbucks en Hard Rock Café voor MeiMei en de Oosterse verrassingen voor Huá en mijzelf).
 
Volgens de breiclub moet ik op zoek naar Chinees Casmere, dat is wat anders dan Olympisch goudGlimlach
  

Geef een reactie

