Precies 160

inclusief wit. Dan is het een 160-gedicht. Op www.precies160.nl kun je er van alles over lezen. Wat nog leuker is, je kunt zelf proberen om een precies160-gedicht te maken. Dat heb ik ook gedaan en vandaag is er weer één van mij uitgekozen om gepubliceerd te worden in de NRC Next en hij staat de hele dag op de eerste pagina van www.precies160.nl.
Tel maar na:
 
Ik houd van haiku`s en van elfjes.
Ook sonnetten bekoren mij.
Ik houd ervan om tegen de grenzen aan te leven
het liefst er net iets over.
Behalve nu natuurlijk.
 
(karin)
  
 
 
 

One thought on “Precies 160

  1. Hallo Li
     
    Ik kreeg vorige week nog verbaasde uitroepen als "zo!, dat is veel" toen ik iemand je weblogje liet zien. En inderdaad als je terugscrollt (weer zo\’n nieuwerwets woord) dan staat er inmiddels een aardig doopceel op. We mogen er nog wel wat meer opzetten naar die Chinese aanloop. Het Chinees is een mooie, maar zeer lastig uit te spreken taal ben ik wel achter gekomen. We blijven proberen. De spanning loopt op want het blijft gissen wat we kunnen  verwachten in Beijing. Gelukkig is er google earth en hebben we ons hotel/appartement kunnen lokaliseren. Ook op de plattegrond, niet geheel onbelangrijk om de weg weer te vinden. We zullen de laatste weken maar eens wat praktisch invullen en op zoek gaan naar wat alledaagse dingen. Straks de betaling eruit voor onze "typical dutch give-aways", waarmee we wat goodwill of guanxi kunnen krijgen.
    Wordt vervolgd (heb mijn inlogcode weer teruggevonden)
    Hua

Geef een reactie

