Lù zài Beijing

Ofwel “Weg naar Peking”. Het uitspreken is wat lastigerBedroefd
We zijn al druk aan het studeren, we spelen veel Mahjong op de computer en het is leuk om tekens te herkennen. Wat ook heel vervelend is, is dat het grote beeldscherm van de PC kapot is. De oude van Chris is nu “aangekoppeld” maar daar heb ik de bril wel bij nodig! De elctrische tandenborstel is ook kapot. Het doet me denken aan al die koffiezet apparaten en lampen die spontaan het werk neer leggen als ik de knoppen te vaak bedien. Om maar te zwijgen van alle schokken die ik krijg van metalen bureaus en autodeuren.
 
Maar Peking: wat moet er nog allemaal gebeuren? JD moet een paspoort hebben, visa moeten geregeld worden, maar niet te vroeg in verband met de geledigheid (3 maand). Verder moet de garderobe wat aangepast worden aan echt warm weer. Dat brengt me meteen op het volgende. We gaan eerst naar Barcelona! Misschien kunnen we daar al lekker zonshoppen.Verhit 
Het is wel een grappig gevoel dat de rest al geregeld is, ik ben nog nooit zo georganiseerd geweest!
 
Morgen zoek ik het wat dichter bij huis, Zwolle, handwerkbeurs, heerlijk kneuterig. Ik moet in ieder geval weer tegen 20.00 uur in Enschede zijn. Dus waarschijnlijk zit er toch nog wel een etentje bij in. Zwolle heeft leuke tentjes genoeg en zelfs een gedichtenkroegenrouteMuzieknootDat klinkt mij als muziek in de oren.
Ik heb er zin in.
 
 
 

Geef een reactie

