Bloggen

Het bijhouden van een blog is nog niet zo heel eenvoudig. Het is natuurlijk wel fijn dat ik een onderwerp heb om over te schrijven (de reis naar China) en dat ik ook best veel andere onderwerpen kan bedenken om ook eens de revue te laten passeren. De naam is niet voor niets Breieninpeking. Als R (echtgenoot) en JD (Jongste Dochter) lekker aan het judoën zijn, zit ik vaak lekker te breien met een leuke film/serie op de achtergrond.
Ik dacht dus dat het wel mogelijk zou zijn om foto`s op mijn blog te zetten; ja hoor, na drie dagen prutsen is het eindelijk gelukt en kunnen eventuele bezoekers even kijken naar een paar kiekjes, hè hè Gloeilampje
 
Trouwens, dat hè hè klinkt verdacht Chinees. Gisteren hebben we het pakket Cadeau met strikvan de LOI ontvangen met daarin onze cursus Chinees. R en ik kunnen nu in ieder geval al dankjewel zeggen. Ik ben benieuwd wanneer we dat gaan oefenen bij Hu.

One thought on “Bloggen

Geef een reactie

